English | پارسی

همایش بین المللی “علوم و تکنولوژی های پیشرفته برای توسعه پایدار در ایران” (از جمله ابتکارات و برنامه های انجمن دانشگاهیان و متخصصیان ایرانی در آلمان (ایراسا)) در حالی در طی روزهای ۲۱ و ۲۲ آگوست سال میلادی جاری در شهر برلین برگزار شد که در نشست ابتدائی و رسمی آن؛ آقای دکتر گاراژیان به طور مشترک با گروه مهندسی جوان آبانگاه به ارائه سخنرانی با عنوان ” ظرفیت سازی اجتماعی؛ پنجره ای به سوی توسعه پایدار” پرداختند. معرفی نشست در دستور کار گروه با مشارکت کمیسیون ملی یونسکو و دانشگاه توبینگن آلمان با عنوان ” نشست بین المللی انسان شناسی در مقوله آب وانرژی دربافت جامعه ایران به منظور ظرفیت سازی” [۱] از جمله موضوعات مورد پرداخت در این ارائه بوده است. طرح مبحث صورت پذیرفته مورد استقبال حاضران از جمله آقای دکتر اردکانیان قرار گرفته است.

جزئیات  بیشتر همایش مذکور بر روی سایت ایراسا (www.irasa.org) قابل دستیابی می باشد.همچنین با کلیک بر لینک زیر؛ فایل پاورپوینت ارائه شده در همایش را به طور مستقیم بارگذاری خواهید نمود.

STSD 2014 Abangah

آبانگاه از مشارکت و حضور کلیه متخصصان و صاحب نظران بخش آب و انرژی در نشست در دستور کار استقبال نموده و پیشاپیش دعوت به ارائه تجربیات و نقطه نظرات می نماید.

New Picture

  The Anthropology of Water & Energy in the Context of Iranian Society for Capacity Building*