English | پارسی

در اولین دوره‌ی جایزه‌ی رویداد تداکس کیش (۲۰۱۵) ایده و چارچوب “ظرفیت سازی اجتماعی در حوزه آب” گروه آبانگاه به عنوان ایده و کسب و کار برگزیده انتخاب شد. در این راستا آقای مهندس محمد بهنام، معاون شرکت، به ‌عنوان نماینده گروه در برنامه‌ی تداکس کیش ۲۰۱۵ در روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه حضور بهم رسانده و جایزه متعلقه را دریافت خواهد داشت.

ظرفیت سازی اجتماعی در حوزه آب، ایده ایست که آبانگاه در ۷ سال گذشته بر روی آن کار کرده و براساس آن پروژه هایی نظیر نجات آب (داناب) را طراحی و عملیاتی نموده است. در ظرفیت سازی اجتماعی، تلاش می گردد با ارتقاء آگاهی جامعه هدف و سازماندهی آن، سرمایه و زمینه اجتماعی برای توسعه پایدار در یک عرصه فراهم گردد. این ایده و نحوه عملیاتی نمودن آن توسط آبانگاه، توسط کمیته داوران رویداد تداکس، به عنوان ایده و کسب و کار برگزیده، انتخاب گردیده است.

TEDxKish یکی از رویدادهای وابسته به TED است که در جزیره کیش برگزار می‌­شود و تلاش می‌کند تا با استفاده از محیط زیبای این جزیره، بستری برای ارتباط فرهنگ و تفکر ایرانی و نگرش سایر جهانیان به آن ایجاد کند. در TEDxKish مجموعه‌­ای از افکار هم­گون و آینده‌نگر از نوآوران، طراحان، متخصصین، حامیان محیط‌زیست و افرادی با دغدغه‌های اجتماعی دور هم جمع می­‌شود تا به “ایده‌های ارزشمند برای انتشار” جامه­ عمل بپوشانند.

ted1