English | پارسی

شرکت مدیریت منابع آب ایران، روز شنبه، چهارم اردیبهشت ۹۵، میزبان مدیران روابط عمومی شرکت های آب منطقه ای از سراسر کشور بود تا برای اجرای پروژه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی، به تبادل نظر بپردازند و آموزش های لازم در خصوص برنامه های این پروژه و چارچوب های آن را فرا گیرند.

این نشست هم اندیشی و کارگاه، در سه بخش، دستور کار خود را دنبال نمود.

در بخش نخست، مدیران ستادی از شرکت مدیریت منابع آب ایران، به تشریح دیدگاه های خود در خصوص پروژه پرداختند.

در بخش دوم، آبانگاه به عنوان مشاور ملی طرح، در قالب سه ارائه، مباحث خود را ارائه داد. در ارائه اول، آقای مهندس سمیعی، جایـگاه پـروژه را در میـان ۱۵ پروژه طـرح احیـاء و تعادل بخشی توضیح داده و برنامه های ده گانه پیش بینی شده برای اجرای پروژه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی را تشریح نمود. در ادامه، آقای مهندس بهنام، دستورالعمل و شیوه نامه شماره ۱ پروژه را در خصوص کارگروه ها و مشاوران استانی، ارائه داد. در پایان این بخش، خانم مهندس صدری، نمونه تجربه جهانی (کشور هند) در خصوص آموزش و ظرفیت سازی اجتماعی در رابطه با آب های زیرزمینی را شرح داد.

بخش سوم این نشست، به تبادل تجربیات استان های مختلف در رابطه با پروژه معطوف گردید و مسائل و مشکلاتی که برای آغاز پروژه ممکن است بروز نماید، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

توضیحات بیشتر در مورد این کارگاه را می توانید در آدرس های زیر مشاهده نمایید:

پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

شبکه خبری آب ایران

Pic1

1461416295orig-pic8

Pic4

f