English | پارسی

همزمان با روز سوم هفته صرفه جویی در مصرف آب (سوم تیرماه – سال ۹۵) با عنوان” آب، مدیریت و چالش های منابع آب زیرزمینی”؛ کانال آب های زیرزمینی به منظور اطلاع رسانی و طرح مباحث مربوط به تغییر رویکردها در بهره برداری بی رویه از منابع آب زیرزمینی و هم افزایی برای حرکت به سوی تعادل بخشی و نجات آب های زیرزمینی، راه اندازی شد.

در مدت گذشت نزدیک به سه ماه از آغاز به کار کانال، بیش از ۸۰۰ نفر از مدیران و دست اندرکاران، مشاوران، اساتید و دانشجویان، سمن ها و علاقه مندان به آب و محیط زیست به عضویت این کانال در آمده اند و به صورت پیوسته و به روز، در جریان مطالب مربوط به حوزه آب های زیرزمینی قرار می گیرند.

اهم مطالب به اشتراک گذاشته شده در این کانال عبارتند از: ارائه مطالب آموزشی در حوزه آب های زیرزمینی، ارائه مقالات مرتبط باآب های زیرزمینی، انعکاس به روز اخبار، معرفی کتاب های مرتبط، معرفی کانال ها و گروه های مرتبط و انعکاس رویدادهای مرتبط با حوزه آب های زیرزمینی .

برخی از مطالبی که برای نخستین بار در این کانال منتشر شده است، مورد استقبال جدی قرار گرفته و بارها و بارها باز نشر گردیده است؛ در این میان به طور خاص می توان به نقشه دشت های محدودیت بهره برداری از آب های زیرزمینی اشاره نمود که تا امروز، بر اساس گزارش تلگرام، بالغ بر نیم میلیون نفر آن را مشاهده نموده اند.

شما نیز می توانید یک گام در راه نجات آب های زیرزمینی بردارید و هم اکنون از طریق آدرس زیر به این کانال بپیوندید.

https://telegram.me/GroundWaterResources

photo_2016-10-02_12-46-01