English | پارسی

جایگاه اساسی جلب مشارکت مردمی در احیا و حفاظت از منابع آب، هر روز بیش از قبل آشکار می شود. در همین راستا، الگویی جدید در شهرستان چناران در یکی از دشت های پرچالش در استان خراسان رضوی، در حال شکل گیری است و روز سه شنبه ۱۱ مهر ماه، بازدید و نشست بحث و گفتگویی در همین رابطه در دفتر شرکت تعاونی آب بران شهرستان چناران، برگزار شد. در این بازدید که مدیرانی از وزارت نیرو، شرکت آب منطقه ای استان خراسان رضوی، جهادکشاورزی شهرستان چناران، فرماندار این شهرستان، عضو هیئت علمی گروه آب دانشگاه فردوسی و آقایان سمیعی و بهنام از گروه مهندسی اجتماعی آبانگاه حضور داشتند؛ روند واسپاری امور به شرکت تعاونی و مسائل پیش رو، با حضور هیات مدیره و مدیران اجرایی این نهاد محلی، مرور گردید.
در حاشیه این دیدار، در رابطه با رویکردهای جدید پیشبرد توامان پروژه “ایجاد تشکل های آب بران” و پروژه “اطلاع رسانی آموزش و فرهنگ سازی” به عنوان دو رکن اساسی بسترسازی اجتماعی اقدامات تعادل بخشی، گفتگویی با مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو، آقای مهندس میبدی، بعمل آمد.
گروه مهندسی اجتماعی آبانگاه، مشاور ملی وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب، در پیشبرد پروژه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی در راستای احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی می باشد.

photo_2017-10-03_17-08-36