English | پارسی

روز سه شنبه هشتم بهمن، شهرستان گرمسار، شاهد حضور دست اندرکاران، مدیران بین المللی، ملی و استانی طرح و  همچنین اصحاب رسانه ای بود که به مناسبت پایان گرفتن فاز نخست طرح بین المللی افزایش مشارکت و آگاهی دانش آموزان در مدیریت پایدار منابع آبخیز حبله رود، گرد هم آمده بودند.

در این مراسم، بالاسوبرا مانیام مورالی، معاون نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد (UNDP) پس از استماع گزارشات مدیران و نیز نماینده مشاور طرح، بیان داشت این طرح با مشارکت بسیار خوب جوامع محلی در حوزه حبله رود اجرایی شده و می تواند برای سایر پروژه ها بویژه در احیاء دریاچه ارومیه به عنوان الگو و نمونه مطرح شود. وی با ابراز خرسندی از مشارکت برنامه عمران سازمان ملل متحد (UNDP) در اجرای این طرح، گفت: محیط زیست و حفاظت از آن نیازمند مشارکت همگانی است. مورالی، مشارکت مردم گرمسار را مهمترین عامل اجرای موفق طرح مدیریت پایدار منابع آب و خاک در حوزه  آبخیز حبله رود برشمرد.

 معاون نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد در ایران از مشارکت بین بخشی دستگاه های اجرایی مختلف مانند آموزش و پرورش، حفاظت محیط زیست، سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور و مسوولان اجرایی استان سمنان و شهرستان گرمسار تقدیر کرد.

در این برنامه که با حضور آقای جلالی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، معاون استانداری سمنان و مسوولان شهرستان گرمسار و نیز مهندس سمیعی مدیر عامل و مهندس بهنام معاون و مدیر این پروژه در شرکت مشاور برگزار شد، از تعدادی از دانش آموزان و همکاران طرح افزایش آگاهی و مشارکت جوامع محلی در مدیریت پایدار منابع آب و خاک در حوزه آبخیز حبله رود تجلیل شد.